torsdag 28 augusti 2008

ödet?

våran brevbärare envisas med att lägga en granne i trappuppgången brevids post i min låda. det smygs ner ett kuvert då och då. som jag måste springa över med..

i början när vi bodde här så gjorde han tvärtom och denna M kom med ett brev som var mitt. plingade på och verkade tro att jag skulle vara jättetacksam och bjuda på kaffe eller nått för att han kom med en räkning som var min liksom.. han stog där utanför dörren och bara stog. det blev sådär jobbigt pinsamt.

så nu så smyger jag dit med hans och kastar ner dom i brevinkastet fort som attans och springer ut typ för att han inte ska hinna öppna dörren... hehe

För det kan ju inte vara meningen att jag ska lära känna denna M, eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror de är meningen att du ska lära känna honom du kan ju ha honom som tvätt polare när pelle rymmer till hemköp. hahaha

KRama