fredag 8 augusti 2008

kaffe:)

nu har jag slurkat i mig lite kaffe ur min jättemugg.

pelle är och fiskar kräftor hos sina fd svärföräldrar. exet var visst hemma med. en gång var jag svartsjuk på henne (för att dom kände varandra så bra för dom hade varit tillsammans i 4år) men nu efter nästan 3år med pelle så känner jag inte de där känslorna längre. det är ju bara bra att han har kontakt med sina ex. det har ju jag med. exet har dessutom en rejäl kula nu eftersom att hon ska ha bebbe inom 2veckor.

ska dra iväg på ica snart och handla. och hämta ut mina nya kläder. det krisade lite för jag hade bara pengar som räckte till paketet men pelle hade lite mer så fick sno några hundra av hans konto:) delad ekonomi är bra:)

förresten vad vissa människor är bittra, läste ett av dom första inläggen och fick lust att klappa till henne. för om hon skriver om den jag tror det är så ska hon bara hålla käften. för min J är bäst och jag älskar henne och ingen klankar ner på mina vänner!

4 kommentarer:

Ems sa...

sluta skriv så där, jag blir ju nyfiken.. *suck*

lina sa...

det är ju en länk:) bara att kolla in. en gammal klasskompis..

Anonym sa...

är det inlägget med "en dag när du är somlyckligast så ska jag komma och göra allt i min makt för att förstöra allt för dig.." seriöst jag undrar vem det är som har problem, det måste ju vara hon som skrivit det

lina sa...

ja verkligen och så typ "även om det förstör hela mitt liv så är det värt det" hon är lite kajko ju..