lördag 2 augusti 2008

godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt...


vaknade vid 7 då gick pelles brorsa hem. vaknade vid 9 av att pelle gick och la sig. strax före tolv klev jag upp. skulle göra frukost.


möttes av ett diskberg som jag glömt bort. längst ner låg kastrullen jag behövde för att koka te. godmorgon liksom.


idag ska miss shopaholic ta och städa i sin garderob, altenativt trycka in kläder:) men först ska jag dricka upp min jättekopp te. jag diskade förresten bort ungefär hälften å resten ligger i blöt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag ser en flaska baileys å att det ligger lite matrester på plåten...va tvungen att kolla dom andra bilderna eftersom man såg så bra..//Jonna

lina sa...

japp pizza. haha. jag och karin gjorde egen...

lina sa...

du såg inte. toarullen på bänken. penseln som hänger på diskborste kroken och smutsen på golven då? my life is a mess