lördag 16 augusti 2008

min karl....

helt seriöst borde jag veta allt sånt här? hittade denna hos IDA hon kunde sin karl lite bättre.


Vad heter han: Per johan Nilsson
Vad har han för favoritfärg?: borde jag veta det?
Vad har han för ögonfärg?: bruna
Klädstil: vanlig eller?
Har han färgat håret nån gång: ja, det har väl alla.
Längd: lite längre än mig
Har han klippt sig någon gång: ja
Har han piercat sig: japp i näsan tror han haft i ögonbrynet med
Har han några tatueringar: ja en på överarmen
Dricker han: ja öl
Röker han: ja
Vad har han för mobil: min gamla
Vad vill han bli när han blir stor: ingen aning, tror inte han vet heller, pappa kanske
Vad har han för färg i sitt rum: vi är väl vuxna eller, bor i lägenhet
Har han någon/några systrar: nej
Har han någon/några bröder: ja två H och L
Är han född i sverige?: ja
Vad är hans favoritmat?:
Vilken mat hatar han?:
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon:
Vad brukar han göra efter jobbet: spela WOW
Vad heter hans pappa och mamma: Siv och Stig men papa har jag aldrig träffat, han gick bort innan min tid
Har han bråkat med nån någon gång: haha, ja , alla bråkar väl?
Vad brukar han göra på helgerna: spela WOW och sova
Vad har han för musiksmak: punk
Brukar han svära mycket?: normalt eller?
Vad för bil kör han? ingen alls
Hur/var träffades ni första gången?: på en fest, på blommis
Vad är han rädd för?:
Vad påminner dig om honom: allt möjligt
Vad var det första han sa till dig: hej???
Vad var det första du sa till han: hej???
Vad brukar ni oftast skicka sms om: allt möjligt.
Är han beroende av något?: nikotin
Vad kallar du han: pelle, gubben, älskling, bejbi, pucko eller idiotjävel beroende på
Vad kallar han dig:lina, mamma,
Tränar han: nääääää
Hur länge har ni vart tillsammans: sen 24 september 2005
Hårfärg: brun
När fyller han år: 2 oktober
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: eeeeh?
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara? självständig, envis och snygg:)
Gillar du han?: of course

Inga kommentarer: