söndag 18 januari 2009

alltså helt ärligt.

jag började blogga 2005 på blogg.se
sen bytte jag hit i våras.

jag har aldrig under den tiden jag bloggat fått en elak kommentar i min blogg.

min kompis började blogga för några månader sen.
varenda dag får hon anonyma kommentarer som ser ut ungefär som den här:

Anonym sa...
Men är du helt jävla störd i huvudet eller? OMG...



jag tycker det har med allmänt hyfs att man inte klankar ner på någon i deras blogg.
gillar man inte det man läser så behöver man inte läsa mer.
dessutom så är det jävla fegt att kommentera anonymt.
då kan man lämna namn eller bloggadress.

när hon frågade vad det var för fel på folk. så fick hon detta till svar.


Anonym sa...
men allvarligt, vem skriver om sånt öppet i sin blogg?? jävligt omoget...


för det första så skriver man väl vad man vill i sin blogg,
det är ju ens egen blogg.

sen om det är något som är omoget så är det väl att kommentera anonymt...

Eller?


(lite argt inlägg men jag blir fan förbannad)

2 kommentarer:

Ems sa...

man blir trött av att hela tiden få arga inlägg. vad fan är deras problem

Ems sa...

jag tror faktisk det är en klonkuse