fredag 16 januari 2009

telefonförsäljare.

för ca ett år sen ringde det en kille och försökte sälja tvättmedel till mig.
då hade jag precis en ny förpackning, en stor sådan.
så han sa att han skulle återkomma om ett år:)

Idag ringde det en jättetrevlig kille från samma företag.
jag tänkte på dom i förra veckan.
för jag såg att tvättmedlet började ta slut.

vilken tajming.
jag köpte en hink på stört.

vi gjorde allting klart.
det sista han frågar är om jag vill ha den på avbetalning?
min hjärna svarar med what? det är liksom tvättmedel.
tror han jag är luspank. ??
så då läre jag ju fråga vad det kostar?
990:-

jo men du. jag tar det gärna på 3månader.
fördelen är ju att jag kommer att ha tvättmedel hemma i typ 2år och det kan det ju vara värt? eller?

3 kommentarer:

Ems sa...

vad nice då kan du dela med mig

Hansson sa...

det e värt det! jag lovar!

Anonym sa...

Måste va en jäkla stor hink det =p