fredag 16 januari 2009

telefon försäljare del 2

jag är så jävla dålig på att säga nej. typ 4gånger i veckan ringer det någon som vill erbjuda mig piller av alla dess slag.


jag brukar säga ja, bara för att dom ska få sin provision. haha och sen säga upp det så fort jag får det i brevlådan.

detta har gjort att jag har haft kartor med multivitamin, fisklever olja mm
som jag aldrig äter.

i slutet av förra veckan kastade jag alla sånna tabletter och bestämde mig för att säga nej hädanefter.

igår ringde det en tjej med fruktansvärd röst som lät döstressad och ville sälja nå tabletter.
jag tackade nej för jag stog inte ut med hennes inlästa tråk röst.

idag ringde det en skitkul tjej som babblade på som attans, glömde bort vad hon skulle säga och var allmänt rolig. helt underbar. hon sålde också nå jäkla tabletter med blåbär och aloevera men bara för att hon fick mig att garva flera gånger så köpte jag det. haha. fast jag sa att jag troligtvis inte skulle äta dom men att hon kunde skicka dom ändå. haha.

att man aldrig lär sig!

Inga kommentarer: