måndag 19 januari 2009

hallå?

is there anyone out there... ??
jag tror mina läsare har dött.
eller möjligtvis så orkar ni inte knappa in några ord på tangentbordet längre.
inga kommentarer här inte.

eller så är det jag som skriver så jävla tråkigt nu så ni helt enkelt inte hittar något att kommentera.

Sum ringde upp tid där den 3feb kl 10.00 tar en kvart att få p-piller sen kan jag åka hem igen..

många kanske tycker det är konstigt att jag går på ungdomsmotttagningen i grannstaden.
men det var där jag gick som fjortis.
sen när jag flyttade hit som 19åring så kändes det dumt att byta. man får ändå bara gå där tills man är 23.
och dom har ju hela min historia.
från första dagenefterpillret liksom..
dessutom så går jag bara dit en gång per år och fixar p-piller så..

3år gick jag ju iofs i falköping det är dom som har alla papper på mitt liv där nere. den perioden i mitt liv då jag hade kunnat ha klippkort på ung.mot.. tur är väl det.. 16-19år... 50 mil bort..

1 kommentar:

Anonym sa...

Den vilda tiden :) Nu fick du kommentar iaf