lördag 14 februari 2009

kaffe...

nu!
känner mig bakis typ.

så här ser den närmaste veckan ut.
söndag: jobb
måndag: ledig
tisdag:jobb
onsdag:ledig
torsdag: jobb
fredag:ledig

då kan man lite lätt räkna ut att
jag inte kommer att ha sovit ut en enda natt på åtta dagar när jag går av på fredag.


så ifall ni ser en blond tjej som går lätt frammåtlutad och vinglar lite.
på fredag morgon.(eller någon annan morgon denna vecka)
så är det troligtvis inte en full tant.
det är nog bara jag som är på väg hem ifrån jobbet...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Jag har börjat skissa på den manliga tavlar - och va roligt att du verkar gilla min värld - kan vi få nöjet att läsa om din också?

/Jillie

Daniel sa...

Stackars trötte du!
Får du ingen vintersemester snart?

Anonym sa...

Men jag undrar ännu om du vill ha en muskulös kille eller någon mer "verklighetstrogen"? Personligen tror jag att en muskelknutte skulle se bäst ut :D