söndag 22 februari 2009

Ooops! men du förlåt för att jag spydde på dig...

festade och hade roligt igår.

sprang och tog ut pengar igår medans dom andra stog i kön.
tyckte det var skitsmart att röka när jag kom tillbaka.
att först springa sen röka gjorde mig illamående.
så när jag står där i kön vänder jag mig utåt åt sidan så jag inte ska spy ner någon.
samtidigt som min kaskadspya kommer springer en kille förbi för att komma före i kön.
resultat:
hela hans byxben blir fullt i spya.
han försöker torka bord det värsta med en snöklump.
pelle håller på att skämmas ihjäl och tycker jag ska säga förlåt.
jag kan inte riktigt med att gå fram till killen och säga:
eeem du förlåt för att jag spydde på dig.

så jag dricker lite till öl istället.

sen går vi på en annan krog:)

4 kommentarer:

här bor jag sa...

Hahahahaha! :D

Anonym sa...

WoW suger.. Att spy oxå.
;)

Anonym sa...

Hehehe ooooppps ;-)

Kan se det hela framför mig, vilken syn! Haha gav mig kvällens skratt iaf :)

Kram Jenny

karin andersson sa...

hahahaha..:P