måndag 16 februari 2009

vi kör på en lista till.

Utmanar alla som vill göra en lista

♦ Gör du frukosten själv? (nä den gör trollen) klart jag gör



♦ Har du suttit i rätten? nej, jag har däremot tittat på en kompis rättegång, var så nervös så jag hade kunnat svimma:)



♦ Har du slagit ner någon? HAHAHA (Jag väger femtio kilo vem skulle jag lyckas slå ner??)



♦ Har du pussat någon av samma kön? Pussat,hånglat lekt med förspelstärningar (ja ni vet mina galna tonår)



♦ Har du varit på strippklubb? - Nej, dock så har dom strippstänger på nattklubben jag jobbar på och vissa tar det väl steget längre än andra.



♦ Vad gör du när du blöder näsblod? jag skriker och trycker upp en tuss storlek stor i näsan:)



♦ När grät du senast? I lördags till en kass film. ja allahjärtansdag då:)



♦ Vem kan du prata om allt med? Om allt? jag pratar om olika saker med olika människor, men dom som vet mest är väl. bror e syster s och k ems mikkiz sara mamma pelle



♦ Har du solglasögon? bakom mina solglasögon... har ett par i jobbväskan men det är väl inte rätt årstid för dom nu...



♦ Skriv en mening på engelska: looking good man...


♦ Vem pussade du senast? Pelle


♦ Vem kramade du senast? Pelle det med


♦ Vad är din högsta önskan just nu? Att lägenheten självstädar sig.


♦ Vad heter ditt hårspray du använder? (smygreklam?) ingen aning faktiskt, har en liten silverflaska i jobbväskan som är köpt på ålandsbåten och en stor fet rosa flaska i badrummet.


♦ Vem gillar /älskar du? Pelle, Trassel, familjen, vännerna och ofcourse mig själv


♦ Vilken färg har du på tröjan du har på dig? brunvit randig huvtröjja


♦ Känner du någon som heter Niklas? Ja en hel drös, jag hade en grej för niklasar när jag var en sisådär 16. så jag har ett ex som heter niklas, en gammal kärlek som det inte blev något med som heter niklas. (nä okej det var bara 2)


♦ Har du bärbar data? Nej, skulle gärna vilja ha en sån där rosaminidator dock!


♦ Är du blyg? nej men däremot så lyssnar jag hellre än pratar...så folk ser mig som tyst och blyg


♦ Vad tänker du på just nu? att jag ska lägga mig så jag orkar jobba imorgon (och mina vilda tonår, det var tider det)


♦ Vad ska du göra nu? bruscha bruscha bruscha... borsta tänderna och göra mig klar för sängen..


♦ Vart hittade du den här listan? HÄR han har i sin tur snott den från http://sofuckt.blogg.se SKIT BRA BLOGGAR JU!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

niklas som jobbar på tarnan då?räknas inte han?:)