onsdag 11 februari 2009

nått att göra..

ALLMÄNT...
Namn: Lina Helena
Piercingar: näsan!
Tatueringar: nej
Längd: 166
cmSkostorlek: 37/38
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: ja i en sån där Pelle
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja i hus
Tänker du på självmord: Nej, det var längesen
Tycker andra att du är attraktiv: klart de gör, hur skulle de kunna låta bli;)
Vilket shampoo använder du: Billigt skit från Dollar just nu, 3 för 20:)
Vilken parfym använder du: paris hiltons 2 olika (can can och en som luktar skumbanan)
Vad är du rädd för: råttor och möss utomhus (tama går bra)
Gillar du att tvätta: ja tvätta är härligt, men inte att släpa skiten till och från tvättstugan
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja, alla karuseller är roliga

SENASTE...
Film du hyrde: ingen aning
Film du köpte: ?
Låten du lyssnade på: nått youtube klipp på nån annans blogg.
Låten du hade på hjärnan: min hjärna är tom nu så vet ej.

Låten du laddade ner: ?
Personen du ringde: Pelle
TV program du tittade på: Medium igår kväll
Personen du tänkte på: mamma?

FAVORIT...
Mat: lasagne´
Låt: ? lyssnar på så mycket
Sak att göra: ligga i sängen med pelle
Sport: ?
Dryck: te, kaffe eller läsk
Kläder: klänning
Film: ?
Bil: räjser ådin som står hos mamma och ska bli min

ANTAL...
Gånger du varit kär: 43 typ
Gånger ditt hjärta brustit: 42 typ
Hjärtan brustit på grund av dej: 5 som jag vet iaf
Gånger ditt namn varit med i tidningen: namnet lina, många.. när det handlar om mig.. en kanske
Ärr du har på kroppen: skrubb ärr på knäna efter cykling och ett streck på högra pekfingret sen jag skar mig på en husvagnssoffa när jag hade lite bråttomt att städa sista året på sommarjobbet.

SENASTE...
Bok du läste: läser "diagnos duktig" nu och "rummet under golvet" sista boken jag läste ut var "maskrosungen"
Personen du fick mail av: facebook?
Personen du fick brev av: swedbank
Personen du fick sms av: karin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj jul??

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: sovit, duschat, haft...... bloggat, läst bloggar, packat, sminkat mig, rostat mackor druckit te, varit på schema
Var det kul: Jaaaaa :)
Hur tidigt stiger du upp: 05.40 -13.00 beroende på om jag jobbar, hur länge jag varit vaken mm
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: sova.
Är du seriös: Ja!

Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: ryggen
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: nej. om man inte gör som när man var liten och står på händerna bokstavligen talat.
Favorit serie: Grey´s Anatomy, Desperate house wives, dirty sexy money, ugly betty. gossip girl. blir dock inte så mycket teve nu

ÖVRIGT MER..
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: Ja det är jag :)
Var du glad igår: ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nä
Vad dansar du till: det mesta
Stockholm är: härligt
Göteborg är: mysigt och nära fkp.
Kan du sjunga: hehe nja. är en jävel på singstar..
Mer värt än guld: trassel (katten)
Spaghetti eller makaroner: mackisar
Ett land jag helst vill besöka: Thailand, island
Ska bli skoj: sommar , körkort
Ska inte bli skoj: ?
Sparar till: ? slösar mest
Väntar på: att jag ska bli klar med teorin
Pålägg som gäller:ost
Dagens dryck: te

snodde listan från Tessah

eftersom jag ska vara borta tills på lördag så kan ni ju roa er med att läsa lite i taget...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjo roligt du gjorde listan :)

Nu kommer det härdanefter vara enklare kopiera på mina sida också, tog bort högerklicksskyddet..kan vara jobbigt annars för andra ta listor och sånt :P

Ha de gött! :)

Anonym sa...

Hoppas du får en underbar dag :)
allt väl? :)

Anonym sa...

Oj nej! Andas djupt och ta de lugnt! ;)

Anonym sa...

sv; härligt härligt :)
vad skaru göra där då ? :)