fredag 5 december 2008

AAAhhh irriterande jäkla skit kommentar grej!!

ska skicka en kommentar till en annan bloggare, men det går inte för dom dära bokstäverna syns inte. och jag får typ panik.

hennes pojkvän har precis sagt denna meningen till henne:

"Jo, jag bestämmer och har mer makt än dig här! Här kan jag säga att du ska sova ute på balkongen och är jag allvarlig så måste du det!"


Och jag blir så förbannad att jag bara kokar.
Skulle jag träffa denna karl så skulle jag nog säga ett par väl valda ord till honom.

2 kommentarer:

Ems sa...

vilken jävla idiot... om jag vore hon skulle jag dra därifrån

Anonym sa...

Så där med kommentargrejen får jag oxå när jag ska kommentera en kompis blogg! har lyckas fått upp dem till slut när jag har provat att skicka utan att fylla i dem några gånger!

Håller med vad Ems har skrivit!