måndag 15 december 2008

jag och pelle

Vad heter ni? lina och pelle
Hur träffades ni? på en fest hos en av pelles kompisar
Hur länge har ni varit tillsammans? 3år
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? ja
Har ni barn? nej
Har båda körkort? ingen faktiskt. jag håller dock på att ta.
Kommer du ihåg er första kyss? näe, men det var väl där på festen antar jag.
Vem sa "Jag älskar dig" först? ingen aning. pelle sa att han gillade mig först iaf.
Vem är äldst? pelle
Vilka stjärntecken är ni? kräftan (jag) vågen (pelle)
Vem fyller först på året? jag
Vem är längst? pelle
Vem sjunger bäst? ja du. jag säger nog jag, är grym på singstar iaf.
Håller ni i handen på stan? näe det händer inte så ofta
Kände ni varann innan ni blev ihop? nej.
Vad har ni gemensamt? trassel (katten) nä inte vet jag. allt och inget.
Blev du kär i första ögonkastet? näe vi hade våra duster där i början. tror inte han blev det på en gång heller,
Har ni någon speciell låt? I början spelade pelle jämt. "hon kom över mon" (<-länk)
Har ni några "fri kort"? nej
Har ni stora framtidsplaner? villa volvo vovve typ
Har ni gråtit i varandras armar? jag har då gråtit hos pelle. vet inte om han gråtit hos mig någon gång.
Har ni varit utomlands tillammans? nej
Vilket är ert bästa minne? ingen aning.
Vem lagar bäst mat? vi lagar nästan aldrig mat men pelles stuvademackisar är riktigt goda.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? sitter vid varsin dator.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? det blir några pussar om dagen
Blir du lätt svartsjuk? ja. han med
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
Brukar någon av er prata i sömnen? jag pratar och gnisslar, pelle mummlar och snarkar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, ja men visst ser han ut för söt ut med minen :) Kopierade förresten din lista :)