torsdag 18 december 2008

lista

Kläder: en fleece filt, är nyduschad...
Smink: inget..
Frisyr: nyblonderat, rufsigt och fortfarande blött..
Bild: hehe fick ett jätteroligt mail med en massa bilder på utklädda snoppar av sara det ska väl vara det då. fast dom kan jag ju inte lägga ut här:)
Låt: beyonce-if i were a boy.
Vill ha: Mellandagsrea..

Borde: sova.
Att göra: inget nu längre nu är det ju kväll. trackar andra bloggare med kommentarer.
Mat: räkmacka på stan och tacos..

Köp: festblåsan till annandagen och julklappar.
Humör: förvirrad..
Nyhet: borde ju skriva något smaskigt men har inget på lur.. blondare hår då..
Roligaste: att göra stan med ems och vara barnvakt åt flickorna en stund på kvällen
Tråkigaste: att min ledighet snart är slut..


jag knyckte förresten listan från DENNA blogg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Gö du så ;) Jag tog den från en annan blogg från början, jag med ^^
Tack så mycket :D Fin blogg du har med!