söndag 28 december 2008

sammanfattning 2008

gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? det gör man väl alltid, men vad? jag har ju kört mycket bil i år iofs.

höll du några av dina nyårslöften? hade jag några? jag tror jag skulle ta vara på dagarna. så ja oftast har jag väl gjort det.

dog någon som stod dig nära? nej, det tror jag inte.

vilka länder besökte du? åland? räknas det? eller snarare åländskt vatten...

är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009? körkort, barn? hus

vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? svårt... 29maj såklart då föddes brorsans grabb och den 10september då föddes systers dotra.

vad var din största framgång 2008? jag har ett fast jobb. jag har blivit moster:)

största misstaget? jag gör inga misstag:) näe jag vet faktiskt inte.

har du varit sjuk eller skadat dig?näe det vanliga förkylningarna liksom.

bästa köpet? nya datorn:)

vad spenderade du mest pengar på? eehh? shopping? kanske nya datorn:) eller räkningar!

gjorde någonting dig riktigt glad? ja massor. nya bebisarna, att det funkar bra på jobbet:)

vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? lady gaga, beyonce och rihannas låtar:)

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare jämfört med förra året. det var ju lite av ett depp år för många.

vad önskar du att du gjort mer? älskat:) övningskört:)

hur tillbringade du julen? med familjen och även med min brukare och dennes familj.

blev du kär i år? ja kanske ett par 100ggr.

hur många förhållanden? ett samma som alla andra år:) eller iaf sen 2005:)

favoritprogram på tv? de vanliga. DH ugly betty, gossipgirl. dirty sexy money.

bästa boken du läste i år? oj. har en jag läste rätt nyligen som var riktigt bra. en fjortisbok. "expert på att rodna" om depp, ätstörningar, kärlek och allt annat man upplever när man är 14.

största musikaliska upptäckten? beyonce, lady gaga!

något du önskade dig och fick? ett bra år. friska syskonbarn och ett fast jobb..

vad gjorde du på din födelsedag 2008? eeh. var hemma i lägenheten och blev firad av min och pelles familjer.

finns det något som skulle gjort ditt år bättre? körkort

hur skulle du beskriva din stil år 2008? MIN

vad fick dig att må bra? vänner, familj och kärleken:)

vem saknade du? Jonna, träffades bara en snabbis i somras. och Sara som bor i norge.

de bästa nya människorna du träffade? rätt många! fast jag träffade nog de flesta 2007 men kom dom närmare nu 2008. emelie johan och malin mfl

årets sötaste? väldigt många!
årets hetaste? Jessica Persson (<-länk)
årets största kärlek? Pelle
årets besvikelse? inget körkort.
årets bästa? kokosprickar! och syskonbarn!
årets snällaste? ja du? snäll?

Inga kommentarer: