fredag 5 december 2008

Blivit utmanad av Jesa
8 favoritprogram:
- ugly betty
- desperate housewifes
- medium
- dirty sexy money
- gossip girl
-
-
-

8 Saker jag gjorde igår:
- Jobbade.
Ni vet tystnadsplikt



8 Saker jag ser fram emot:
- Julafton
- körkort
- kryssningen på söndag
- Sommaren
- julbord på lördag (imorgon)
- nyår
- Flytta till hus
- annandag

8 Favoritrestauranger:
- tewes
- cafe krokanen
- jonntas
-esras
- cafeet mitt emot systemet i bollnäs (kommer ej ihåg namn)
-furan
jo men det blev ju mest cafeer och snabbmats ställen det här ja.

8 saker på min önskelista:
- Pengar
- Presentkort
- en rosa pulka
- ny tele
- kaffebryggare
- berlocker från pearls for girls
- en morgonrock i frotte
-

Jag utmanar: Alla som vill! (kommentera när ni fyllt i så jag kan läsa era:))


Regler:
1. Publicera reglerna på bloggen
2. Svara på sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

Inga kommentarer: