onsdag 3 november 2010

Jag blir så jävla less.

Om man ska tycka å tänka åt mig hur jag ska hantera mina problem så kan man för iaf  skriva ut sitt namn.  Är jag en fjortis när jag ger svar på tal om saker som skrivs om mig. så är varenda jävel som skriver anonyma kommentarer på den här bloggen fjortisar med.  Jag tvingar fan ingen å läsa den här bloggen så tycker man inte om vad jag skriver så LÄS INTE. skit enkelt faktiskt för det enda stället jag tar upp det här på, är här på bloggen. jag springer fan inte på stan å beklagar mig för jag tycker inte att det är någon annans ensak.  så vill man ha Lugn å ro så klicka aldrig upp den här sidan igen. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem jag är spelar ingen roll.

O vill du ha lugn och ro? Klicka inte upp hennes blogg heller då.

What comes around goes around!