lördag 6 november 2010

sjukt tacksam och glad.

Hemma efter ett hästpass, mitt 24 timmars blev 34. där sitter man utan mat och har inte en jävla aning om hur man ska lösa det. är sinnesjukt tacksam för att jag har jobbarkompisar som gör det möjligt för mig att sova hemma inatt. kan inte beskriva med ord hur mycket det betyder att ni ställer upp. grät när jag gick från jobbet idag, inte för att det har varit särskilt tungjobbat utan för att jag är så sjukt glad att jag har människor som ställer upp runt omkring mig.det är dagar som den här man inser vilket enormt skyddsnät man har runt omkring sig. det är tack vare er jag inte brakar in i den berömda väggen. min underbara syster Karin som kom förbi med mat åt mig på hennes lunch. och mina underbara jobbarkompisar som plockar några timmar från mitt pass imorgon. droppen som fick det att rinna över var att jag fick en chokladask av assistenten som bytte av mig, så otroligt gulligt gjort<3<3<3<3

2 kommentarer:

Emelie sa...

SV: Jo tycker också att det bara är mellan dig om mig.

Hoppas du har det bra iaf. Trots att du som vanligt jobbar ihjäl dig!

saknar o bara kunna ta telefon o bara skvallra om allt.. Men men.

Kerstin sa...

Asken var du helt klart värd! <3