onsdag 3 november 2010

jomensåatt.

igår fick jag en anonym kommentar med en bloggadress. jag vet ärligt talat inte vem som skickat den.

I bloggen stog det såhär:

"Sen har min ex vän tydligen frågat om jag har sagt något om henne. Enligt hennes blogg så hade hon rett ut frågetecken o bara en sådan sak tyder på att hon har tänker på mig o vad jag har sagt. Hon säger att hon har gått vidare o ena med det andra. Men det har hon inte gjort o hon bryr sig om vad jag har sagt om henne ;)."



Bara för att förtydliga saker så var det inte några frågetecken om DIG jag redde upp, utan OM det fanns några "hard-feelings" emellan mig och milla, för jag ville veta vart HON står och vad HON tycker om mig. så jag inte gör bort mig i onödan.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Men att ni orkar!

Tycker fan synd om er båda två. Beter er som fjortisar. Vad vore det om ni prata ut om det istället?
Så vi andra fick lite lugn och ro!

lina sa...

men ursäkta mig!?! jag har en skitenkel lösning på ditt problem. läs inte då för fan!

Anonym sa...

O ni kan sluta läsa varandras bloggar?

Titta min lösning på erat problem!

lina sa...

ja helt fantastiskt. det har jag aldrig tänkt på. men när man får anonyma kommentarer med alla hennes nya blogadresser i så är det jävligt svårt att inte kolla, eftersom varje gång hon byter blogg så börjar hon med att dra upp en massa skit.

Anonym sa...

Ja och? det är ditt problem om du måste bry dig om hennes jäkla skitproblem. Detta är ju bara så patetiskt.

Vill hon skriva ner sin skit, så låt henne göra det!

Just nu är ingen av er bättre än den andra.. väx upp!

lina sa...

å vill jag skriva ner mina jävla skitproblem så är inte det din ensak, så jag säger det samma. väx upp!

Anonym sa...

Hahaha och vem jag är spelar ingen roll.

O stör du dig på henne, sluta läs hennes blogg också då. Dubbelmoral!

Men tack för att du visar vem du är.

lina sa...

dubbelmoral det är att hon får skriva vilken jävla skit som helst på hennes blogg och snacka med alla hon möter om våran skit, men så fort jag öppnar käften å ger svar på tal, då jävlar kommer det kommentarer om vilken jävla patetisk fjortis jag är.

Mikkiz sa...

Lina jag tycker om dig precis som du är!!! Du är bäst! <3

Och du som inte vågar skriva vem du är väx upp för fan och lägg dig inte i Linas liv!

lina sa...

det är allt som betyder något<3