söndag 7 november 2010

söndag nu då.

tänkte jag skulle sova till 12 idag men vaknade kl 8 låg sen å snurrade i sängen 2 timmar innan jag klev upp.
käkat lite frukost och dricker massa kaffe. blir till att käka lunch runt 14 sen åka mot jobbet kl 15.

funderar på lite olika saker. tror ni man får hjälp att skriva CV av arbetsförmedlingen fast man inte är arbetslös? det borde ju inte vara några problem eller hur? måste kolla upp det i veckan. börjar bli mäkta less nu. ska man ge dom november ut att fixa vikarier? känns ju sjysst att ge dom en chans till.

har haft "mensvärk" i en vecka men det blir inte mer än så.  måste köpa test imorgon å kolla. är det inget så läre jag boka tid på gyn. kan ju fan inte vara normalt har säkert en massa cystor eller cancer eller nått.. kan ju iofs vara att jag är i obalans som gör det med. ja det återstår att se.

åh ja det blir nog lite lugnare här på bloggen nu. så alla anonyma jävlar slipper störa sig så hårt. jag och Emelie har faktiskt bytt några rader med varandra. inte mycket alls faktiskt men det som har sagts är väl typ. inge skitsnack, det som har hänt mellan oss har ingen annan med att göra. så på något vis är det som en liten tyngd har lyfts från mina axlar. å det var inte jag som tog första steget heller så inte ens det kan jag ta åt mig äran för:p

jaja, nu har jag skrivit här tillräckligt länge, dricka en köpp till å spela lite spel på FB. sen får man väl ta tag i denna dag med. HÖRS!!

Inga kommentarer: