söndag 14 november 2010

söndag!

Tvättid ikväll, tills dess segar jag bara.
idag är det farsdag å min pappa är bäst! hehe..
teven dog igår så jag läser böcker istället, eller hänger på nätet.
drog igång elementet i sovrummet innan idag, det börjar fan bli kallt.

lotteri insektionen kom å hälsade på på jobbet igår två trevliga herrar.
spelade som en kratta hela kvällen så var inget roligt att stänga å räkna pengar. sen var det en tant/dam/tjej som tog min jacka istället för sin egna så när jag räknat klart så var den borta. som tur var höll hon precis på att hoppa in i en bil utanför så jag hann på henne å kunde byta tillbaka..
pust! där låg mina hemnycklar!

blir då lugnt å skönt ikväll iaf. angelica kommer å söndags hänger lite sen bara:)

1 kommentar:

Angelica sa...

Får måndags hänga imorogn istället.. Kom hem så sent med så blev lite tajt med tid..