torsdag 4 november 2010

Torsdag.

kändes som att jag slagits hela natten när jag vaknade imorse (förmiddag) hade fem missade samtal från jouren och ett meddelande om att ringa upp dom så fort som möjligt. pallade inte det. tog en dusch å drog iväg å käkade lunch med pelle och mia. smörgåstårta, yummie. drack några koppar kaffe och försökte bli människa funkade inte så bra. fixade matlådor på ica och cyklade ner på studiefrämjandet och hämtade en nyckel till pappa.

nu är jag hemma. mer eller mindre halvdöd. tänkte jag skulle ta mig an disken och göra lite korvstroganoff med ris. det är ju riktigt gott alltså:)

helgen består av jobb så längtar inte direkt.

har suttit en stund nu och kopierat ner bilder från 2007, bilddagboken är ju bra om datorn kraschat. vilket den iofs gjorde för åtminstonde ett år sen men har inte orkat ta tag i det förrän nu. jäkligt kul att se tillbaka.en ren lägenhet, en smal trassel och en mindre sliten lina:)  året vi flyttade till denna lägenheten, skaffade trassel. året jag började som pers.ass..





Inga kommentarer: