måndag 11 april 2011

Ett ögonblick!

♥ Dag 01 – Presentera mig själv.♥ Dag 02 – Min första kärlek.♥ Dag 03 – Mina föräldrar.♥ Dag 04 – Det här åt jag idag.♥ Dag 05 – Vad är kärlek.♥ Dag 06 – Vad är vänskap.♥ Dag 07 – Min bästa vän.♥ Dag 08 – Ett ögonblick.♥ Dag 09 – Min tro.♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.♥ Dag 11 – Mina syskon.♥ Dag 12 – I min handväska.♥ Dag 13 – Den här veckan.♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.♥ Dag 15 – Mina drömmar.♥ Dag 16 – Min bästa resa.♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.♥ Dag 20 – Den här månaden.♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.♥ Dag 22 – Det här upprör mig.♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.♥ Dag 25 – En första.♥ Dag 26 – Mina rädslor.♥ Dag 27 – Min favoritplats.♥ Dag 28 – Det här saknar jag.♥ Dag 29 – Mina ambitioner.♥ Dag 30 – Den här personen betyder något alldeles extra


som vanligt håller jag mig inte till reglerna. haha för ni får 2. här är det första. kommer hem från jobbet den 8november å gör det första testet. IIIIH GRAVID :)

Vågar inte riktigt tro på testet och går på apoteket å köper ett till. ringer Jonna på vägen hem å babblar.
testar igen på kvällen å ja jäklar fortfarande Gravid, ringer Mamma.

Men ja Här den 10 februari blev väl allt verkligt egentligen. den bästa halvtimmen hittils i mitt liv <3




1 kommentar:

Anonym sa...

å jag blev ju såklart överlycklig när du berättade det å tänkte jag ska bli moster till världens bästa kompis lilla skitunge :)

//Jonna