tisdag 5 april 2011

Min första kärlek..

♥ Dag 01 – Presentera mig själv.♥ Dag 02 – Min första kärlek.♥ Dag 03 – Mina föräldrar.♥ Dag 04 – Det här åt jag idag.♥ Dag 05 – Vad är kärlek.♥ Dag 06 – Vad är vänskap.♥ Dag 07 – Min bästa vän.♥ Dag 08 – Ett ögonblick.♥ Dag 09 – Min tro.♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.♥ Dag 11 – Mina syskon.♥ Dag 12 – I min handväska.♥ Dag 13 – Den här veckan.♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.♥ Dag 15 – Mina drömmar.♥ Dag 16 – Min bästa resa.♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.♥ Dag 20 – Den här månaden.♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.♥ Dag 22 – Det här upprör mig.♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.♥ Dag 25 – En första.♥ Dag 26 – Mina rädslor.♥ Dag 27 – Min favoritplats.♥ Dag 28 – Det här saknar jag.♥ Dag 29 – Mina ambitioner.♥ Dag 30 – Den här personen betyder något alldeles extra

Oj, känns som att den här kommer vara svår. vad räknas egentligen som första kärlek?

Min allra första kärlek var nog Pappa, Pappa är bäst helt enkelt.

Om man inte får räkna pappa eller nån av grann-gubbarna så var nog min första kärlek min bästa vän Lars som jag lekte med tills jag var typ 4 eller grann-pojken mittemot Oskar. svårt sånt där.

Min första kärlek efter vi flyttat till Marmaverken var nog en grabb på 7år som hette Christoffer, Jag tror kanske vi var tillsammans över en helg oxå om jag inte minns fel ;)

När jag var 9-10år var min stora kärlek Christian. Min och min bästa vän Jessicas, Vi förföljde honom efter skolan och spionerade på honom. hittade på kodnamn och en sång med tillhörande dans! haha, han tyckte nog vi var drygast i världen däremot..

På högstadiet hette min stora kärlek Jens, han var det snyggaste jag visste och jag rodnade bara jag såg honom. Åh vilken skönhet!

Sommaren när jag skulle börja 9.an blev jag tillsammans med en 17årig kille som Kallades Nicko, Han var snygg, vältränad och brun, och jag var livrädd att han skulle dumpa mig, så jag dumpade honom först. Sen fick jag ett blombud, samma kväll skulle vi på fest så jag hann aldrig se det utan mamma tog emot det. Jag hamnade på samma fest som nicko och strulade med hans brorsas klasskompis framför ögonen på honom, när jag kom hem hade jag fått 3 stora röda rosor och ett kort där det stog "jag älskar dig", Jag har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv.. nicko och jag umgicks dock i samma kretsar i flera år efter å när jag lärde känna honom insåg jag vilken fantastisk kille han är. synd för mig liksom. haha. nädå, det gick ju bra för oss bägge två till sist. han har en vacker flickvän som säkert uppskattar honom mer än jag gjorde och jobbar på en nattklub som chef om jag inte missminner mig å jag har ju pelle och en liten bebis i magen <3    

2 kommentarer:

Carro sa...

Haha nicko kommer jag ihåg :) de va på b-marknaden ni blev tillsammans va? :)

lina sa...

japp:) haha den gamla goda tiden:p