onsdag 20 april 2011

jag dör lite varje gång jag tittar.

söthetsdöden;)



5 kommentarer:

Cassandra, mamma till Josefin och Lexus sa...

tur och tur!

Josefin är en mån förtidig pga att jag hade avandeskapsförgiftning och de gör ju att barnet i magen ej får tillräkligt med näring! Och de mår ju inte barnet bra av.

Med lexus hade typ min moderkaka fått havandeskapsförgiftning, min kropp hade en reagerat på samma sak och de hade gjort att han slutat växa den senaste månaden.

Så egentligen var de tur att de kom ut för de mådde ej bra i magen.

Cassandra, mamma till Josefin och Lexus sa...

Men självklart är de ett plus att de var små, men de gjorde fortfarande ont ;) med j blev de akutkejsarsnitt och l föddes vaginal! :)

Andrea sa...

Tack för tipset, men är främst ute efter strumpor till stora tjejen och dessa fanns bara i 0-12 månader, annars var de jättesöta!

Underbar liten film förresten, ursöt!

Maya sa...

Tack, gullig du är :) skönt att du bryr dig tycker ja, sånt är härligt! =) fin kagge du fått, förstår att det är tungt. min är seg som stryk, bara massa fläsk för tusan. som vanligt det iåfs, massa vätska i kropp'n som gör att ja ser ut som en sumo ist för gravid. kasst med sparkar också, men nu har jag fått en förklaring på det, min moderkaka sitter fram på magen och därför känner jag knappt något fast jag är i v. 18. skitkakaa! :) krams

Sara sa...

Åh, älskar den där lille Cookie. Är ju för söt