torsdag 14 april 2011

min rygg:(

tar död på mig. så nu blir det sängläge, men en envis en får väl skylla sig själv som tvättade idag. men så skönt det är. nu är allt till vagnen och sängkläder till spjälsängen tvättade så nu fattas bara själva sängen, hjul till vagnen, (skrev vagn till hjulen först, inte nå trött) skötbordet och bebisen utanför magen så är jag en väldigt lycklig människa:)

dessutom är det ju sommar då så man kan njuta av massvis och åter massvis av jordgubbar och sol;)

dags att göra iordning balkongen med så den blir lite mysig som alla andra somrar:)

2 kommentarer:

Kajsa sa...

sv: ja han e så härlig så! :)
hoppas allt e bra med dig!

Elin - Blivande mamma. sa...

Aah, jag tog en tablett idag å, än så länge är det lugnt..
Men ska ändå ringa min BM sen å höra hur jag ska göra..