måndag 4 april 2011

Måndags Lista.

Idag måndag är jag glad för att:
  1. Det är veckoskifte i graviditetsveckor och det nu bara är 14 veckor tills jag får träffa min underbaring i magen
  2. solen skiner och min cykel snart tinat fram så mycket så jag kan ut å glida.
  3. Min älskade sambo gör sin första dag på sommarjobbet.
  4. Denna vecka ska jag träffa BM för första gången sen inskrivningen!
  5. Jag har en varm kopp kaffe och en godispåse framför mig:)
Är ni oxå sugen på att göra en måndagslista? http://www.jennyn.se/ är grundaren;)




2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej finaste du, har jag inte sagt det innan så tycker jag att det är så roligt att få följa din graviditet! Hoppas ni har en riktigt mysig kväll :) Många kramar, Jenny

Johanna sa...

Vilken härlig liten kula..när är BF? :)

Hoppas du får en fin dag!