torsdag 14 april 2011

mina syskon.

♥ Dag 01 – Presentera mig själv.♥ Dag 02 – Min första kärlek.♥ Dag 03 – Mina föräldrar.♥ Dag 04 – Det här åt jag idag.♥ Dag 05 – Vad är kärlek.♥ Dag 06 – Vad är vänskap.♥ Dag 07 – Min bästa vän.♥ Dag 08 – Ett ögonblick.♥ Dag 09 – Min tro.♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.♥ Dag 11 – Mina syskon.♥ Dag 12 – I min handväska.♥ Dag 13 – Den här veckan.♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.♥ Dag 15 – Mina drömmar.♥ Dag 16 – Min bästa resa.♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.♥ Dag 20 – Den här månaden.♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.♥ Dag 22 – Det här upprör mig.♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.♥ Dag 25 – En första.♥ Dag 26 – Mina rädslor.♥ Dag 27 – Min favoritplats.♥ Dag 28 – Det här saknar jag.♥ Dag 29 – Mina ambitioner.♥ Dag 30 – Den här personen betyder något alldeles extra


Mina syskon.. ja vad ska jag skriva om dom då? Dom är bäst helt enkelt! Allihopa, jag har en hel drös. 3 biologiska, två bonus och en som är något alldeles extra;)

Ja vart börjar man? min mamma och pappa fick min storebror Emil -82, Sofia -84, Mig -86 och lillasyster Karin-88. när jag var 4år tog dom över mormor å morfars gård, där fanns två tjejer som hade sina hästar, Malin och Jessica, Jessica blev som en storasyster och hon är våran "alldeles extra" fortfarande idag. -98 separerade ju mina föräldrar, min pappa träffade en underbar tjej May och med henne fick vi två brorsor till Billy och Kim. Billy blev då helt plötsligt våran äldsta storebror och Kim hamnade emellan Emil och Sofia.

Ja vad vill ni veta mer, Sofia har alltid varit den mest ordningsamma av oss, Emil har alltid gett allt för det han tror på och är nog den enda killen på nästan 2 meter som jag känner som  har dansat både balett å poledancing:) Karin har alltid gjort lite som hon själv vill å chockade mamma som 19-åring med att vara gravid med världens bästa Kråkan, Billy har hunnit med att få en fin son, och Kim har skaffat sig en skön familj med sina två små flickor å Fästmö Anna. Jessica är fortfarande en hästtjej och hennes två flickor följer nog i mammas fotspår, Hur jag är som syster får ni fråga någon annan om;) för jag har ingen aning...


Inga kommentarer: