söndag 10 april 2011

Min bästa vän?

♥ Dag 01 – Presentera mig själv.♥ Dag 02 – Min första kärlek.♥ Dag 03 – Mina föräldrar.♥ Dag 04 – Det här åt jag idag.♥ Dag 05 – Vad är kärlek.♥ Dag 06 – Vad är vänskap.♥ Dag 07 – Min bästa vän.♥ Dag 08 – Ett ögonblick.♥ Dag 09 – Min tro.♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.♥ Dag 11 – Mina syskon.♥ Dag 12 – I min handväska.♥ Dag 13 – Den här veckan.♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.♥ Dag 15 – Mina drömmar.♥ Dag 16 – Min bästa resa.♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.♥ Dag 20 – Den här månaden.♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.♥ Dag 22 – Det här upprör mig.♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.♥ Dag 25 – En första.♥ Dag 26 – Mina rädslor.♥ Dag 27 – Min favoritplats.♥ Dag 28 – Det här saknar jag.♥ Dag 29 – Mina ambitioner.♥ Dag 30 – Den här personen betyder något alldeles extra


Min bästa vän? Ja gisses. Jag rankar inte mina vänner. jag har inte en som är näst bäst liksom;) haha.
men jag kan nämna några vänner och deras egenskaper. klart dom ska ha lite beröm när dom är så jäkla bäst.
 
Jonna: Min älskade skåning, är nog på många sätt den som känner mig utan och innan och vet allt, Min gamla vapendragare från falköping, efter 2år som sambos i en liten etta. vet du mina bra och dåliga egenskaper;) du vet alla mina hemligheter och hyss från 2002 och framåt:p
 
Sara: Min älskade älskade vän, i mer än 10 år har vi känt varandra, Du betyder så mycket för mig så jag kan inte ens förklara, du är som en syster och familjemedlem. att bara åka runt i bilen och lyssna på musik är så guld värt! <3
 
Mikkiz: Ja vart börjar man, du är underbar å jag älskar dig till månen och tillbaka. jag älskar ditt sätt att vara å du får mig alltid på bättre humör, att åka på roadtrips med dig är en av mina favorit sysselsättningar. Otaliga dagar har spenderats i bilen och på olika travbanor landet runt. Å så många människor jag träffat å lärt känna tack vare dig. det bästa är ändå när du bara dyker upp, drar igång kaffebryggaren å så kan vi sitta å halvsova tillsammans.
 
Angelica: En av mina nyare vänner, jag är så glad att jag lärt känna dig. kommer sakna dig på blommis i sommar, alla grillkvällar, sena sommar nätter och underbara pratstunder vi haft, just nu längtar jag bara tills du kommer hem från funäs så jag får njuta av dig över en kopp kaffe. du är så mycket starkare än vad du är medveten om och jag är övertygad om att med din vilja och envishet kan man flytta berg!
 
Jessica Persson: Min absolut äldsta vän, å då menar jag inte att du är gammal, hehe. 20år har vi känt varandra, för att berätta allt om dig så måste jag skriva en roman. men vad ska jag säga du är helt enkelt bäst. jag älskar att du fick mig inse att bandy är roligt. jag är så innihelvete glad att du flyttar hem å finns här när min första lilla bebbe kommer. Du är en fantastisk människa.
 
Jessica Skärberg: Min nyaste vän tror jag faktiskt, Iaf som har lämnat ett bestående märke i mitt hjärta å själ. jag älskar att fika med dig å bara prata strunt. jag trodde nog inte från början när jag träffade dig att du skulle komma att betyda så mycket för mig så jag är så hjärtans glad att du finns i mitt liv:)
 
Lotta: Du är ju egentligen min storasysters vän som jag helt enkelt har snott;) du är mer som en familjemedlem än vän, vad skulle norrgårn varit utan dig när vi växte upp. allt tok vi hittat på ;)
 
Och en himla massa fler, bla mina fina syskon, men dom ska jag skriva om inom några dagar;)
Jag hoppas ni stannar i mitt liv i många år framöver.

1 kommentar:

AngelicaMagdalena sa...

Åhh jag längtar också tills jag kommer hem.. men nog fan ska ja hänga på blommis i sommar med, blommis is the shit :D