onsdag 6 april 2011

hehe

jag känner att morgondagens inlägg kan bli intressant, "det här åt jag idag..."

idag har jag ätit 2knäckemackor med ägg på, ett glas saft, ett glas kaffe med mjölk, en halv kladdkaka, direkt från formen. köttbullar med mos, lingon och gräddsås och nu tänkte jag klämma i mig lite mer kladdkaka med hallon. hihi..

man kanske ska samla bildbevis imorgon då oxå.... mmmm.. eller äta något superäckligt bara för att.

imorgon ska jag förresten till Barnmorskan får väl se om jag är så tjock som jag bör å om värderna ligger bra. hoppas jag slipper järntabletter. fast jag är ju sämst på attt äta kött så det lär väl inte hända.

nu blir det till att krypa ner i tevesoffan med lite te och kaka å ignorera att jag hade bokat tvättid idag men redan missat hälften..

Inga kommentarer: