tisdag 5 april 2011

skriva CV.

Finns det något tråkigare?
Hur många får egentligen jobb av att skicka in CV och Personliga brev?

Jag har nog aldrig fått jobb på det sättet, eller jo när jag började som Personlig assistent. men ärligt talat så var dom i en sån kris så det hade nog inte spelat någon roll vad jag skrivit :p

Vet inte om det är ett bevis på att det inte funkar eller bara på att jag är sjukt dålig på att skriva CV :)

finns ju massvis med saker som är roligare. typ vika bebiskläder å göra söta outfits;)

5 kommentarer:

Lotta sa...

En annan har precis skrivit min CV & personliga brev på engelska. Ska snart göra samma sak i spanska:S

Håller med dig, det är inte kul alls. Men det känns sjuk bra när det är klart:)

Massor av underbara kramar
//Lotta

lina sa...

åh du är duktig du:) du kommer inte upp snart? kramar <3

Lotta sa...

Tack så mycket! Det beror på samtalet jag får senare idag. Om det blir positiv svar dröjer det nog ett bra tag:S Om negativ svar slutet av månaden... kramar♥

mikaela sa...

Tackar :)
Och stort grattis till dig med, mysigt med en liten bebis i magen. :) hihi.
Kram

Sara sa...

Det e ju sjukt segt att göra, har fortfarande typ samma som jag skrev för sisådär 6 år sen med lite ändringar bara. Mycket roligare med bebiskläder;)