söndag 10 april 2011

Packa inför BB.. läser listor å funderar..

jisses ska man flytta in där eller?


•Journal

•Legitimation
•Patientbricka
•Plånbok
•Pengar
•Växelpengar till parkering
•Telefonkort
•Mobiltelefon + laddare?
•Telefonlista?
•Videokamera
•Kamera
•Laddare
•Tidning
•Bok
•Korsord
•Papper & penna
•Namnlistor
•CD???
•Dricka – festis?, pago?
•Vattenflaska
•Godis
•Kakor
•Yoghurt
•Mat till pappan.
•Tofflor
•Sköna strumpor (kan bli kallt om fossingarna...)
•Ombyte till hemfärd/besök
•Ombyte till pappan.
•Kläder till bäbisen, hemfärd/besök
•Bäbisfilt
•Necessär – schampo m.m., tandborste, tandkräm, hårborste, snoddar, smink, deo, pincett, fotfil, rakhyvel, tops, nezeril, lypsyl (Stora bindor om man inte får det på bb)
•Babyskydd!!!

3 kommentarer:

Carro sa...

Jag fick bara me handväska å mobil me knappt nå batteri när jag hamna på förlossningen. De funkar de oxå :p

lina sa...

haha ja allt funkar:)

zasata sa...

Oj jag hade inte med något av det där nästan...! Kamera och mobil. resten fick man lösa sen typ :p

om jag bara hade orkat hade jag sålt på tradera!